Liebigstr.24, 33803 Steinhagen

(+49) 5204 9247755

info@amaven.de

Mo. – Fr.: 9:00 – 18:00 Uhr

Performance-based Amazon Vendor Central Account Management

In addition to the on demand solution, AMAVEN offers further service options for your success on Amazon. One of these solutions is the performance-based Amazon Vendor Central Account Management.

You manage the logistics and accounting, we do the rest and increase your sales.
Regardless of whether listing, content optimization, advertising, branding, negotiations, troubleshooting – we optimize your account and receive a success-based sales commission. We are successful when you are successful. Benefit now from our many years of Amazon know-how.

Which areas are covered?

CATALOG
MARKETING
ADVERTISING
SUPPLY CHAIN CONSULTING
ACCOUNTING CONSULTING
ANALYTICS
NEGOTIATIONS

What does performance-based account management look like?

We can partially or completely take over the following areas for you:

  • Product listing (keyword research, SEO optimized description and content)
  • Product Categorization (Frontend & Backend)
  • Monitoring of Brand Reputation (reviews & questions)
  • Monitoring of changes and adjustments made by dealers
  • Advertising Management
  • Deal Management (Prime Day, Cyber Monday, etc.)
  • Performance Reporting
  • Amazon Trouble Shooting
  • Communication with AMAZON
  • Negotiation with Amazon
  • Amazon Consultation
  • All points mentioned for the whole of Europe (DE, UK, FR, IT, ES, FR, NL) or worldwide (excluding Japan)

We would be happy to evaluate with you in a first non-binding discussion what added value a cooperation with AMAVEN brings for you.

Arrange a free consultation

Learn More

We proactively support you in developing your business relationship with Amazon. How and to what extent is defined together before the start based on a project plan. The project plan helps to make the expectations of both contract partners transparent.

Vendor Central

Vendor Central is Amazon’s operational task management platform worldwide. Communication and tasks are handled almost exclusively via Vendor Central. Order management, marketing and analytics are just a few areas that should be mentioned.

Contact Us

We are always interested in new projects – regardless of whether they are large or small. Send us an e-mail using the contact form and we will contact you shortly. Alternatively, you can call us Monday through Friday between 9:00 a.m. and 6:00 p.m.

    Wir verwenden Cookies. Einige davon sind technisch notwendig, andere helfen uns, unser Angebot zu verbessern und Ihnen ein besseres Nutzererlebnis zu bieten. Zu unseren Datenschutzbestimmungen. Folgende Cookies akzeptieren Sie mit einem Klick auf Alle akzeptieren. Weitere Informationen finden Sie in den Privatsphäre-Einstellungen, dort können Sie Ihre Auswahl auch jederzeit ändern. Rufen Sie dazu einfach die Seite mit der Datenschutzerklärung auf.

    Cookie Einstellungen

    Hier haben Sie die Möglichkeit individuelle Cookie Einstellungen vorzunehmen.

    FunctionalFunktionale Cookies ermöglichen es einer Webseite, bereits getätigte Angaben (wie zum Beispiel Benutzernamen, Sprachauswahl oder der Ort, an dem Sie sich befinden) zu speichern und dem Nutzer verbesserte, persönlichere Funktionen anzubieten.

    AnalyticalUnsere Website verwendet analytische Cookies, die es ermöglichen, unsere Website zu analysieren und u.a. im Hinblick auf die Benutzerfreundlichkeit zu optimieren.

    Social MediaUnsere Website platziert Social-Media-Cookies, um Ihnen Inhalte von Drittanbietern wie YouTube und FaceBook anzuzeigen. Diese Cookies können Ihre persönlichen Daten verfolgen.

    WerbungUnsere Website platziert Werbe-Cookies, um Ihnen auf der Grundlage Ihrer Interessen Werbung von Drittanbietern anzuzeigen. Diese Cookies können Ihre persönlichen Daten verfolgen.

    AndereAlle anderen Cookies